
Primers contactes amb els nous responsables de la Conselleria de «Famílies i Afers Socials»
Continuam apostant per
una decidida voluntat
de col·laboració
amb el Govern de les Illes Balears.

Continuam apostant per
una decidida voluntat
de col·laboració
amb el Govern de les Illes Balears.

Una vintena de persones voluntàries
han dedicat uns dies
de les seves vacances a
brindar els suports necessaris
perquè usuaris i usuàries de Residència
poguessin gaudir
de tot allò que
ens ofereix el període estival.

L’acte comptà amb la presència
de familiars,
amistats i
companys/es i,
a més,
amb la participació de
la vicepresidenta del SOIB,
Marta García.

Patinets elèctrics
per facilitar
els desplaçaments dels professionals
i ordinadors portàtils,
que permetran
desenvolupar al màxim
les aptituds digitals
dels usuaris i usuàries.

Les vuit hores les hi han permès
descobrir el funcionament de les colònies,
fer equip i
planificar tota mena d’activitats lúdiques,
tallers i vetllades.

La trobada
s’erigí en
una oportunitat fantàstica per
establir sinergies,
detectar punts de millora
i enfortir els lligams de l’equip.